Welkom!

Mijn foto
Welkom op mijn internetschrijfstekjes! Mijn naam is Rianne, 20 jaar. Ik ben gek op muziek, zingen, pianospelen, lezen, fotograferen, allerlei soorten theefietsen in de stad, feestjes, lachen met vriendinnen en zonnige dagen maar ook regenachtige dagen, lekker en gezond eten (koken) terrasjes en wijn. Daarbij houd ik van mindfulness, psychologie, leren en kilometers hardlopen om mijn hoofd leeg te maken en mijn spieren te laten groeien ;) Op deze blog wil schrijven over wat me bezig houd en over hoe ik van elke dag iets moois probeer te maken. Verder wil ik proberen om zo vaak mogelijk te schrijven over datgene waar ik dankbaar voor ben. Lieve groetjes, Rianne

zondag 13 januari 2013

13 januari 2013

Zo, het is al even geleden dat ik hier wat geschreven heb, vanwege de drukte, maar ook omdat de lucht geen mooie uitzichten te bieden had.

En sinds een paar dagen, wauw! Mooie luchten die mijn dag weer een beetje mooier maken. Ik zal ze dan dus ook even hieronder plaatsen.








Bovenstaande foto's zijn van de afgelopen week. Wisselend, bijzonder weer. Maar het vastleggen waard.


Vandaag kon het helemaal niet op, prachtig! 

1 opmerking:

  1. Mooie foto's
    Ik volg je, wil je terug volgen?
    Xliefs Daphne
    www.mividablogx.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen