Welkom!

Mijn foto
Welkom op mijn internetschrijfstekjes! Mijn naam is Rianne, 20 jaar. Ik ben gek op muziek, zingen, pianospelen, lezen, fotograferen, allerlei soorten theefietsen in de stad, feestjes, lachen met vriendinnen en zonnige dagen maar ook regenachtige dagen, lekker en gezond eten (koken) terrasjes en wijn. Daarbij houd ik van mindfulness, psychologie, leren en kilometers hardlopen om mijn hoofd leeg te maken en mijn spieren te laten groeien ;) Op deze blog wil schrijven over wat me bezig houd en over hoe ik van elke dag iets moois probeer te maken. Verder wil ik proberen om zo vaak mogelijk te schrijven over datgene waar ik dankbaar voor ben. Lieve groetjes, Rianne

donderdag 3 januari 2013

3 januari 2013



"Even on cloudy days the sun waits to break through. "


En zo is het maar net. Hij was niet goed zichtbaar vandaag, maar toch, ik voelde hem, het zonnetje. Vanmorgen, bij mijn eerste stagedag bij Vluchtelingenwerk waar ik zo hartelijk werd ontvangen door mijn mede-werkers en alles kon vragen en kreeg uitgelegd wat ik maar wilde.


Vanmiddag, bij thuiskomst, lekker nog even naar de winkel en vanavond, op de bank met familie. Zo komt de Mol (tututututututututu....) er weer op, ik zit klaar, met zon op mijn gezicht! 

*en mijn mollenstreken tijdens sinterkerst met koor in mijn hoofd*

Geen opmerkingen:

Een reactie posten