Welkom!

Mijn foto
Welkom op mijn internetschrijfstekjes! Mijn naam is Rianne, 20 jaar. Ik ben gek op muziek, zingen, pianospelen, lezen, fotograferen, allerlei soorten theefietsen in de stad, feestjes, lachen met vriendinnen en zonnige dagen maar ook regenachtige dagen, lekker en gezond eten (koken) terrasjes en wijn. Daarbij houd ik van mindfulness, psychologie, leren en kilometers hardlopen om mijn hoofd leeg te maken en mijn spieren te laten groeien ;) Op deze blog wil schrijven over wat me bezig houd en over hoe ik van elke dag iets moois probeer te maken. Verder wil ik proberen om zo vaak mogelijk te schrijven over datgene waar ik dankbaar voor ben. Lieve groetjes, Rianne

woensdag 2 januari 2013

2 januari 2013


Vanmorgen zat ik in de serre wat te studeren toen ik de zon op zag komen. Doordat er altijd bomen voor de zon staan 's morgens, kon ik de zon niet mooi vastleggen, maar de lucht wel. Het was enigszins bewolkt, maar de lucht werd later nog even strak blauw, net als mijn dag vandaag. 

Vanmorgen studeren met flinke hoofdpijn en wat opruimdingen. Vanmiddag nog wel gezellig met twee vriendinnen even de stad in geweest en er uiteindelijk nog een fijne dag van gemaakt. 

Gisteren viel me een mooie gedachte in, ik wil geen dag meer laten verpesten door negatief denken, zonde toch? 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten