Welkom!

Mijn foto
Welkom op mijn internetschrijfstekjes! Mijn naam is Rianne, 20 jaar. Ik ben gek op muziek, zingen, pianospelen, lezen, fotograferen, allerlei soorten theefietsen in de stad, feestjes, lachen met vriendinnen en zonnige dagen maar ook regenachtige dagen, lekker en gezond eten (koken) terrasjes en wijn. Daarbij houd ik van mindfulness, psychologie, leren en kilometers hardlopen om mijn hoofd leeg te maken en mijn spieren te laten groeien ;) Op deze blog wil schrijven over wat me bezig houd en over hoe ik van elke dag iets moois probeer te maken. Verder wil ik proberen om zo vaak mogelijk te schrijven over datgene waar ik dankbaar voor ben. Lieve groetjes, Rianne

zondag 6 januari 2013

6 januari 2013 Lazy Sunday


Het valt me eigenlijk nu pas op, nu ik elke dag naar de hemel kijkt, dat het al het hele jaar grijs is in de lucht. Ik vind het nogal frustrerend dat ik geen mooiere luchtplaatjes kan laten zien, terwijl deze plaatjes mij ook echt vrolijk maken. Helaas. 

Vandaag wel heerlijk rustig opgestaan en het besef dat ik morgen weer lekker terug ga naar Zwolle vind ik ook wel prima. 

Wie weet schijnt de zon morgen weer. 

1 opmerking:

  1. Wat een leuk idee om foto's van de lucht te gaan maken! Ik word best wel een beetje depri van al het grijs, hopelijk gaat snel de zon weer schijnen. :(

    BeantwoordenVerwijderen