Welkom!

Mijn foto
Welkom op mijn internetschrijfstekjes! Mijn naam is Rianne, 20 jaar. Ik ben gek op muziek, zingen, pianospelen, lezen, fotograferen, allerlei soorten theefietsen in de stad, feestjes, lachen met vriendinnen en zonnige dagen maar ook regenachtige dagen, lekker en gezond eten (koken) terrasjes en wijn. Daarbij houd ik van mindfulness, psychologie, leren en kilometers hardlopen om mijn hoofd leeg te maken en mijn spieren te laten groeien ;) Op deze blog wil schrijven over wat me bezig houd en over hoe ik van elke dag iets moois probeer te maken. Verder wil ik proberen om zo vaak mogelijk te schrijven over datgene waar ik dankbaar voor ben. Lieve groetjes, Rianne

zaterdag 5 januari 2013

4 en 5 januari 2013



Tja, daar gaat het al, de eerste dag gemist. Gisteren ging zo snel voorbij dat het voordat ik het wist donker was en ik wilde geen donkere lucht foto maken. Dus vandaar twee in één, want de hemel was toch hetzelfde gekleurd ;) En niet dat deze zo de moeite waard waren (op de foto lijkt de lucht door het serre raam blauw, dit is toch echt grijs), maar de dagen zijn dit wel dus ik verwerk het gewoon.

'om ons leven opnieuw positief te heretiketteren'

Die zin kwam net toevallig voorbij, bij Gooise Vrouwen. Nou, dat lijkt me nogal wat, dat positief heretiketteren. Ik probeer ook op de grijze dagen het leuke te zien, zodat elke dag iets leuks heeft. Zoals vandaag, rustig wakker worden, even werken, vanmiddag naar oma en daar gewerkt maar ook lekker thee gedronken en gelachen.

Oké het zingen en de kerk vanavond was niet leuk nee, want ik had liever op de bank willen hangen en niets willen doen, maaaaaaaaaaaaaaar nu zit ik dan echt op de bank, lekker in bank-hang-kledij. Dus, geen man overboord. Ook geen vrouw overigens.

'Jij kletst steeds maar door'

Iet wat mij zoeven ter ore kwam en ja, dit ging over mij. En, ik vind het niet erg, zo ben ik nu eenmaal. Ik kan me weer voor gaan doen als stil muurbloempje, maar ik denk niet dat ik daar gelukkig van word. Mijn omgeving misschien wel? Ik zal het niet weten.

Het gaat erom dat ik ik ben, en dat die ik er zijn mag. Of mensen me nou willen of niet.

Van hot naar her in deze blog, ja, dat is ook typisch voor mij. Een fijne avond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten